• Sprzęt Giant Trance 3

MTB Lubenia Maraton

Niedziela, 15 października 2017 · dodano: 21.10.2017 | Komentarze 0

Zgodnie z tradycją przynajmniej raz w roku postanowiłem wystartować w zawodach. Trasa dobrze mi znana, w tamtym roku ścigałem się na takiej samej. Trochę pochmurno i lekko chłodnawo.
Punkt 12 startujemy. Pierwszy asfaltowy podjazd dobrze idzie. zjeżdżamy w teren, robi się grupa. Ja skracam i wyprzedzam gdzie się da ;) Znajomość trasy się przydaję. Mijamy serpentyny w Hermanowej, podjazd a mnie zaczyna odcinać. Zwalniam i odpoczywam bo wiem że inaczej to w ogóle nie dojadę. Na bani gość przede mną jedzie na tyłku :) Potem Korzenie nawet sprawnie poszło. Podjazd w Kierunku zimnego działu idzie ciężko w dodatku jadę sam i łapią mnie skurcze. Na bufecie jem i piję. Trochę pomaga, mocy już nie ma ale pozwala to na normalna jazdę. I tak docieram do mety.
Pierwszy raz inaczej podchodziłem do wyścigu za sprawą roweru na którym jechałem, Giantowi bardziej do zawodów Enduro niż Maratonu :) Chciałem się po prostu przejechać ale jak już stanąłem na stracie to leciałem w trupa jak zawsze :P Traciłem na podjazdach nie ma co ukrywać, a na zjazdach nie było gdzie zbytnio nadrobić. Trasa taka sama jak w zeszłym roku, znam dobrze te okolice więc wszystko na pamięć ale mogę jeździć to w kółko :) Zawody organizacyjnie udane, dobry ogórek nie powiem szkoda że nie było więcej ludzi. Zająłem 20 miejsce na 82 osoby, 1/4 nie najgorzej chodź myślę że na sztywniaku było by spokojnie 10 miejsc wyżej. Po zawodach z Włochatym, Arturem i jeszcze jednym kolegą wracam do domu przez Budziwój.