Strive

Czwartek, 18 sierpnia 2016 · dodano: 27.08.2016 | Komentarze 2

Krótka jazda na luzie po Przylasku. Jadę sobie na treningówkę, motory powoli zmniejszają nachylenie. dalej jeszcze na Hermanową. Spotykam Patryka. Jak zobaczyłem rower na którym przyjechał uśmiech od razu się pojawił. Canyon strive w najbardziej wypasionej wersji. Zamieniamy się rowerami. Na pół godziny dostaje topowy model roweru enduro :) Ścieżki na Przylasku znam na pamięć. To co robił ten rower przerósł moje oczekiwania. Ogromnie klei się podłoża, skręca jak głupi. Nie próbuje cię wystrzelić przez kierownice jak moja merida. Po Przylasku jeździłem też testowym Trekiem 29 ale chowa się przy Strivie. Linie i przejazdy jakie wybierałem na Canyonie nigdy takich nie robiłem na Meridzie czy Treku bo nie byłem w stanie. Pozwala na bardzo dużo. Do tego dobrze podjeżdża ale wymaga innej techniki, twardsze przełożenia i agresywny styl jazdy i połyka korzenie na górkach jak głupi. A teraz trochę o samym rowerze. Szeroka kierownica, 780mm tyle co w DH, brakowało mi przez to wyczucia między drzewami ale z drugiej strony taka szeroka miotła robi dobrą robotę. Pike mi się podobał chodź po tak krótkiej jeździe za dużo powiedzieć nie można. Nic dziwnego że ludzie go chwalą. Sram XX1 czyli jedenastka z jednym blatem z przodu. Wymaga nogi. Podoba mi się brak przedniej przerzutki ale w góry na cały dzień to już by mi się to tak nie podobało ;) Na napęd nie zwracałem jakieś szczególnej uwagi ale chodził bardzo fajnie, precyzyjnie. Shapeshifter, nie było nawet czasu na jego sprawdzenie, szkoda. Tak ogólnie rower mi pasował ;) Czułem się dobrze na nim, polubiłem go. Ale czy chciałbym go mieć? Sam szukałbym np. Spectrala który dałby mi więcej frajdy z podjazdów. Strive to maszyna do ciężkich zadań. Ja nie wykorzystałbym jego potencjału. Pozwala na bardzo dużo. Fajnie że marki dają rowery do testów dzięki temu zwykły kowalski może spróbować czegoś na co go pewnie nigdy nie będzie stać. Pół godziny a tyle frajdy :) I Patryk nieźle ogarniał moją meridke :)

Strive testowany przez SMB rok temu :)