• Sprzęt Merida matts sport 500

Szosa taka ciężka

Niedziela, 31 lipca 2016 · dodano: 06.08.2016 | Komentarze 0

Jadę do Rzeszowa na raj rowerowy organizowany przez Larego. Nie szczególnie ciągnie mnie do wolnej jazdy po asfalcie. Koledzy wymyślają osobną wycieczkę, dołączam do nich. Jedno ale wszyscy są na szosach :) W składzie Masło, Kona, Włochaty, Zuki, Przemek i Dominic ruszamy na południe. Pierwsze na Tyczyn i do Błażowej gdzie robimy przerwę, nawet nie jest źle. Dalej wspinamy się na Ujazdy. Kona łapie się przycepki :P Rozdzielamy się, chłopaki wracają na rajd a ja z Masłem, Dominikiem  i Ketrabkiem jedziemy na Dynów. Po płaskim siedzę na kole, tępo dla mnie wysokie, przejebane :P W Dynowie stajemy przy sklepie, jak zawsze normalnie wskakuje na chodnik. Nie dolatuje i dobijam tył. Troszkę opadłem już z sił i odbijam w stronę domu, chłopaki jeszcze lecą na górki. W Straszydlu zaliczam jeszcze Loama i kręcę do sety po Przylasku. Szosa taka męcząca, łąpie się kapcie przewalone :) Ale trzeba sobie w końcu kupić taki rower.