• Sprzęt Merida matts sport 500

Gorlice

Niedziela, 29 maja 2016 · dodano: 06.06.2016 | Komentarze 0

W składzie Włochaty,Kona, Przemek i Wojtek ruszamy z Gorlic na dobre mtb :) Zaraz za miastem jedziemy niebieskim szlakiem, odradzam. Bardzo zarośnięte a czasami nie ma w ogóle ścieżki. Normalna rzecz czasami pochodzić po krzakach. Asfalt i kierujemy się na górki. Pierwszy cel to Maślana Góra. Kona z Przemkiem jadą na skróty, a my za drogą. Wspinaczka szutrówką, ja po drodze łapie kapcia, kolec. Na szczycie się spotykamy. Zjeżdzamy do Szymbarku, bardzo fajny zjazd. Na końcówce odbijamy z szlaku i to był dobry pomysł, kręty singiel :) Latało się bokiem. Na dole postój przy sklepie. Jedziemy na kolejną górę. Stromy asfalt a później szutrówka. W końcu wjeżdżamy w las bo upał męczy okropnie. Bardzo długi podjazd na Magure Małastowską, chętnie kiedyś pojadę ten odcinek w drugą stronę. Po drodze gubimy szlak z Koną i Przemkiem ale zjazd był tak fajny że warto było :) Odpoczywamy w schronisku i w wracamy na szczyt. Zjazd dnia, polecam. Uskoki, kamienie, szybkie odcinki. Skracamy i kierujemy się na Gorlice. Kona łapie kapcia :P Później bawimy się na strumyku. I końcówka asfaltem. Bardzo fajny wyjazd :) Co powiem o tych terenach? Łatwe góry tak to nazwę :) Ścieżki wyjeżdżone i nie bardzo strome. Niedaleko od Rzeszowa. Po lasach można jeździć całymi dniami.