Bór

Sobota, 19 marca 2016 · dodano: 20.03.2016 | Komentarze 0

Zbieramy się w składzie Artur, Kona, Mariusz i Tomek. W Borze byłem tylko raz i było to dawno :) Do Rzeszowa walka z wiatrem. Trochę po mieście, i zaczynają się dla mnie nieznane drogi. Docieramy do lasu, tutaj trochę ciekawiej. Kona szaleje jak może :D Było jak się spodziewałem, płasko. Trochę piachu, sądziłem że będzie więcej. Pobawiliśmy się na małej piaszczystej skarpie. Później Tomek zalicza na szczęście tylko źle wyglądający przelot przez kierownice. Kona też poleżał na ziemi. Nawet na płaskim odcinku prostej drogi można sobie zrobić krzywdę :P Porządnie go przyciągnęło do ziemi przy robieniu drifta. Powrót dość szybki szerokimi szutrami. Przez miasto, asfalcik i podjazd terenem na Przylasek, tutaj sucho można zaczynać jazdę w terenie.
Fajnie było odwiedzić Bór. Coś nowego. Dla mnie za daleko. Raz w roku tam się wybiorę. Płaskie jest nudne nie ma co ukrywać. Gdybym mieszkał w Rzeszowie to np. na przełaj myślę super sprawa. Zima czy wiosna i można w suchych warunkach jeździć.

Joystick Originals with Garrett Robertson from Joystick Bicycle Components on Vimeo.