• Sprzęt Merida matts sport 500

Przylasek

Sobota, 23 stycznia 2016 · dodano: 23.01.2016 | Komentarze 6

Jazda z Koną. Spotykamy się w Budziwoju. Zauważam że rozwaliłem oponę:( Rozcięta, rozdarta z boku w dwóch miejscach. Spodziewałem się tego w końcu Rocket Ron z tego słynie:) Jedziemy na Przylasek. W Studziance jeździmy po ławce. Znaczy się więcej było prób :D ale każdemu w końcu udało się całą przejechać:) Jedziemy na XC, trochę błąd bo wszystkie podjazdy trzeba było iść z buta. Wracamy do Studzianki, Kona zalicza dwie gleby :P ale mnie to i nie ominęło, twarde są pniaki :D Zjechaliśmy do Tyczyna, tu w swoje strony. Zgubiłem jeszcze multiklucz.

yazoor
| 16:41 sobota, 30 stycznia 2016 | linkuj Dwa browce i są Twoje :))
MUZYKSS
| 18:39 poniedziałek, 25 stycznia 2016 | linkuj Mam dwa Mountanin Kingi Protection 2.2 na mieszance black chili. To już naprawdę dobra opona.
| 18:11 poniedziałek, 25 stycznia 2016 | linkuj Jacek, kusząca propozycja :) odezwę się
yazoor
| 12:42 poniedziałek, 25 stycznia 2016 | linkuj Mam dwie sztuki 26x2.25 zwijane, prawie bez zużycia, oddam tanio po znajomości:)
| 13:58 niedziela, 24 stycznia 2016 | linkuj Podatność na rozcięcia to jego cecha naturalna. Podobno wersja z wzmacnianymi ściankami daje rade. Za to jest lekki. Dla mnie opona cechuje się bardzo wysoką przyczepnością. Zwłaszcza na błocie, luźnym czy śniegu a na twardym jakiś szczególnych problemów nie miałem jak niektórzy twierdzą. Bieżnik trochę od gapiono z opon motocyklów crossowych i bardzo dobrze! W skrócie opona xc na trudne warunki dla osób które cenią niską masę a nieszczególnie zależy na wytrzymałości, moje zdanie:)
sebol
| 22:11 sobota, 23 stycznia 2016 | linkuj Rocket Ron jest słaby..ja swoje właśnie sprzedałem tydzień temu

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa yslap