Wyżne

Sobota, 26 grudnia 2015 · dodano: 26.12.2015 | Komentarze 2

Odwiedziłem las w Wyżnym. Pierwsze zjazd czarnym szlakiem, potem ścianka i szukanie nowych ścieżek. Nic ciekawego nie znalazłem. Czarny pozostaje najlepszy i zjechałem sobie go jeszcze raz. Szukam drogi powrotnej na górę i znajduje, na początku asfalt którym jadę pierwszy raz a później przez pola dostaje się do asfaltu. Kieruję się do lasu w Babicy. Wycinka zrobiła swoje, bandy i ścieżki zniszczone. Jadę na jak ja to nazywam starą trasę enduro i uśmiech pojawia się na twarzy bo trasa w większości jest cała. Na dole trzeba posprzątać pozostałości po wycince i w lecie będzie można jeździć:) Nawet udało mi się dzisiaj zjechać końcówkę czarnego:) Lubiłem bandy na Babicy, może na wiosnę będą próbowali je odbudować, można pomóc. Asfaltami na Przylasek, kilka zjazdów i do domu. Dzisiaj tępo emeryckie :)

| 17:02 sobota, 26 grudnia 2015 | linkuj Końcówka na Babicy to klasyk. Ścianka jakieś 50 metrów od czarnego (16 km na stravie), do zjechania taka treningowa :)
tmxs
| 16:07 sobota, 26 grudnia 2015 | linkuj Fajnie ze koncowka czarnego sie ostala. Ta scianka w wyznym to gdzies kolo czarnego?

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa owduz