• Sprzęt Merida matts sport 500

Typowa jazda z Koną :)

Niedziela, 6 grudnia 2015 · dodano: 06.12.2015 | Komentarze 3

Ustawiłem się z Koną na jazdę. Spóźnił się kilka minut nawet batona nie zdążyłem zjeść, niemożliwe :D Jedziemy przez pola w stronę Zarzecza ale odbijamy na Lutoryż bo trafiamy na błotny odcinek. Podjeżdżamy na Grochowiczną i docieramy pod krzyż. Robimy jeszcze kółko koło wyciągu i zjeżdżamy do Czudca trasą maratonu, bardzo fajny odcinek. Podjeżdżamy jeszcze do ścianek bo widzimy chłopaka na motorze ale pojechał gdzie indziej. To już końcówka terenu. Kona zalicza przygodę dnia :D Nie udało mu się trafić w mostek przy wyjeździe z lasu i wpadł do potoka :D Nic mu się nie stało ale trochę poleciał :) W Czudcu przerwa przy sklepie. Dalej wspinamy się na Maternówke, trochę mylę drogę ale nawet fajny zjazd wyszedł. Jadę z Koną jeszcze do Budziwoja gdzie po drodze zachaczamy pump tracka i odbijam na Przylasek. Błota trochę jest, rowery uwalone ale my czyści. Ja nazwał bym to ślizgawką, trzeba uważać. Dzisiaj testowałem z tyłu trochę startego Rocket Rona i jest ok bo Rubena to nie opona na takie warunki. PS Rocket Ron fajnie lata bokiem na asfalcie, Kona potwierdzi :D Ogólnie dużo zabawy i kombinowania jak by tu sobie zrobić krzywdę;)

Zrobiłem zdjęcie żebyście uwierzyli, tak to Kona i jego dętka! Chłopak się zmienił :D

Przedmieście

Głęboka ta fosa :D

yazoor
| 19:59 poniedziałek, 7 grudnia 2015 | linkuj Piotrek na ból kolana dobry jest okład... z zimnego browara :D
| 10:50 poniedziałek, 7 grudnia 2015 | linkuj Po upadkach wszystko wychodzi na drugi dzień. Zdrowiej bo XC czeka na ciebie :)
kona
| 01:54 poniedziałek, 7 grudnia 2015 | linkuj No to był słaby moment na wyprzedzanie ale tak żeś zamulał że myślałem że nie wytrzymie :P Jak się nie wywrócis to się nie naucys :) Kolano zaczęło boleć a zapowiada się pomoc w przeprowadzce na tygodniu, trochę słabo.

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa wyodw