• Sprzęt Merida matts sport 500

Mójka- najszybsze łatanie dętki na świecie:)

Sobota, 31 października 2015 · dodano: 31.10.2015 | Komentarze 3

Kona z Miciem namówili mnie na wspólny wyjazd. Przez pola, lasy i inne cuda docieramy do Błażowej. Po drodze postanowiliśmy że jedziemy na Mójke. Między czasie Konie schodzi powietrze z tyłu, standard :)  Postój przy sklepie. Piotrek łata dętkę bo oczywiście nie ma zapasu a my mamy wentyle samochodowe chodź i tak byśmy mu swoich nie pożyczyli:D  Udaje mu się w końcu załatać chodź zeszło to godzinę i jeszcze złamał nożyczki pożyczone w sklepie :D Wspinamy się na górę. Jedziemy Mójke, muszę znaleźć objazd początku szlaku. Druga połowa już przejezdna a mimo liści udaje się nawet  zjechać ściankę. Dalej Kąkołowka, Straszydle gdzie wszyscy zjeżdżamy Banie ale to już nie ta sama Bania co kiedyś a może my jesteśmy lepsi? :D Na Przylasku odbijam do domu. Piękna pogoda dobrze że pojechałem:)

Brandon wszystko co robi musi robić najlepiej:) I czasy gdy Costal Crew robiło porządne filmy.