• Sprzęt Merida matts sport 500

Wilcze

Poniedziałek, 19 października 2015 · dodano: 19.10.2015 | Komentarze 0

Szutrami do Lecki. Z Białki podjazd mocną ścianką, polecam :) Na szczyt jadę drogą którą ostatnio poznałem. Idzie równolegle do starej a jest mniej błota i jako zjazd wygląda zachęcająco. Na Wilczym chwila zabawy i wracam żółtym. Spodziewałem się większego błota a było na tyle mało żeby nie być uwalonym a na tyle dużo żeby koła wpadały w poślizg, można powiedzieć idealnie :) Jazda w takich warunkach na Wilczym to sama przyjemność. Kieruje się w stronę Sołonki. Skręcam na Straszydle nowo zrobioną drogą wywózkową. Powstało ich ostatnimi czasy bardzo dużo. Jest to zrozumiałem bo jakoś trzeba wywozić drzewo z lasu, z drugiej strony szkoda naturalnych ścieżek i lasu stają się takie sztuczne. Udaje mi się znaleźć zjazd do Sołonki którym kiedyś jechałem, fajny odcinek zagości już na stałe u mnie. Wspinaczka asfaltem na Przylasek. Tutaj jeszcze xc które na mokrym nie jest takie łatwe:) ale udało się poradzić sobie prawie ze wszystkim. Studzianka i dom.