• Sprzęt Merida matts sport 500

XC i sprawdzanie twardości podłoża

Sobota, 22 sierpnia 2015 · dodano: 24.08.2015 | Komentarze 3

Chłopaki chcieli żebym pokazał im trasę. Przyjechał Kamikadze, Chomer i jeszcze dwóch gości. Zrobiliśmy pętle. Potem Studzianka. Zaczęliśmy zjeżdżać w dół kiedy zauważamy że jednej osoby brakuje. Szukamy go ale nie udaje nam się znaleźć. Warto mieć ze sobą zawsze telefon na rowerze:) W Budziwoju sam odbijam jeszcze pojeździć. Kiedy wracałem postanowiłem zjechać na dół do Hermanowej. I trafiła się bardzo nieprzyjemna przygoda:( Gdy zjeżdżałem nagle pod koło wleciał mi pies. Straciłem panowanie nad rowerem i zaliczyłem glebę. Niestety w tym miejscu droga składała się z kamieni i płyt. Chwilę zwijałem się z bólu. Po chwili przyszło kilka osób z pobliskich domów. Wstałem i pojechałem do domu, na szczęście miałem blisko i jadę kierując jedną ręką. Moja najgorsza gleba. Jestem cały poobdzierany i wszystko boli. Do zobaczenia niebawem :)

neofelis
| 21:37 poniedziałek, 31 sierpnia 2015 | linkuj Ciebie to przynajmniej przyszli sprawdzić czy żyjesz, a jak ja siedziałam w rowie to nikt nie raczył nawet podejść :P ale jak mawiają: co Cie nie zabije, to wzmocni! :D
| 09:51 wtorek, 25 sierpnia 2015 | linkuj Dzięki i wzajemnie :D
tmxs
| 15:08 poniedziałek, 24 sierpnia 2015 | linkuj Ale lipa :( Dużo zdrowia i szybkiego powrotu na rower Michał!

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa iesta