• Sprzęt Merida matts sport 500

Błażowa: krzaki i szutry

Piątek, 24 lipca 2015 · dodano: 24.07.2015 | Komentarze 0

Na początku bocznymi drogami przez Hermanową. Na jednym z zakrętów na hasi podjeżdża przód. W głowie już miałem obraz zdartych kolan:) Na szczęście udało się wypiąć i odbić nogą. Nawet w mojej miejscowości poznaje nowe drogi. Stary asfalt w stronę Borku. Prowadzi tylko do domów. Ja pojechałem dalej ale dobrze tego lasu wspominać nie będę. W tym lesie nic niema i niema sensu tu czegoś szukać. Dalej kombinuje w okolicach Borku. Tu już fajnie przejezdnie, tylko należy skręcać w lewo a ja pojechałem w prawo. Chodź początek przejezdny i mi znany to przez rok końcówka zarosła. tak więc spacer przez pokrzywy. Wyjeżdżam na górę do Makłuczki. Szukam nowych dróg w tym lesie ale dzisiaj nie ma szczęścia do znajdowania nowych trailów. Odwiedzam nowy znany już asfalt z Dylągówki do Błażowej. Z jednej strony ogromna szkoda a z drugiej tak lekko się jechało. Z Błażowej jadę przez Wilczak. Tutaj zaskoczenie. Cało droga do lecki zostało wysypana kamieniem i ubita, tak równo że jedzie się jak po asfalcie. Jak położą czarne podłoże to szosowcy będą mieć radochę, liczę że się tak nie stanie:) Zjeżdżam korzenie, jeszcze nie ta technika i woda zrobiła doły ( narzekam jak zawsze:D ) I standardem do domu.