krótko

Niedziela, 28 czerwca 2015 · dodano: 29.06.2015 | Komentarze 4

Wygląda na to że są duże szanse do powrotu na rower:) Wszystko się okaże w najbliższym tygodniu. Wybrałem się na krótką testową jazdę mająca na celu sprawdzenie siebie i nowej ramy. Ze mną kiepsko za to nowa rama jak najbardziej pozytywnie:) Rower trochę niedokończony , ale fajnie się jeździ mając do dyspozycji tylko jedno przełożenie:)

Ostatnio podczas dłubania przy Unibajku zauważyłem pęknięcie:( Można było jeździć ale pewnie szybko bym ją złamał i siebie też. Nie wiem ile jeździłem z tym pęknięciem, jedynie w maju kilka razy byłem na rowerze. Trochę dobrze że się tak stało, był powód do zmiany ramy. Unibike był na mnie za duży (hejtuje sprzedawców w nsb za sprzedanie mi za dużego roweru, teraz już zawsze sam będę dobierał sobie rozmiar ramy). I tak go lubiłem:) przejechał 28tys km, zrobił swoje i teraz poszedł na zasłużony odpoczynek. Udało się nabyć dobrą używaną ramę, bardziej go traktuje jak przejściówkę bo w końcu pasuje przesiąść się na 29era:) Jak rower będzie skończony to wrzucę zdjęcia, chodź niema czym się chwalić.

Gość | 17:57 sobota, 4 lipca 2015 | linkuj Jeśli chcę się jeszcze jakaś dobrą ramę taka jaka Tobie pasuje, to tylko bikemielec, drugie tyle kosztuje ale ramy świetne, wypalane (t6),nie korzystałem ale znam ludzi którzy jeżdżą, nawet ktoś tam przejechał cały świat na ich ramie nawczasach.blogspot.com choć ja osobiście brałem u Orłowskiego dla siebie kontakt utrudniony niewiem jak teraz, meridy też lubią sobie pęknąć tutaj nie ma zasady,czy to unibike merida czy giant,choć coś sporo osób narzeka faktycznie na unibike.
Gość | 20:02 piątek, 3 lipca 2015 | linkuj Przebieg 28tys. to nie jest wiele,paskudne pęknięcie na spawie ,zmęczenie materiału, unibike oszczędza obecnie na t6,szkoda na niego czasu. Przyjemnej jazdy na Meridzie.
| 18:26 wtorek, 30 czerwca 2015 | linkuj Prawda, pękniecie nietypowe. Za to przy spawie, czyli coś jest prawdy w tym: http://unibike.bikestats.pl/1016041,Unibike-opinie-czy-ramy-pekaja.html
Mic
| 21:16 poniedziałek, 29 czerwca 2015 | linkuj to tylko jakaś rysa ;) i z tego co się kiedyś orientowałem to pęknięcie w tym miejscu dosyć niespotykane - nie licząc za krótkich sztyc

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa atkow