Endurowcy na szosie

Sobota, 28 lutego 2015 · dodano: 28.02.2015 | Komentarze 4

Ugadałem się na wyjazd po szosie TMXem. Startujemy z Tyczyna, Wsliz potem borki i Błażowa. Podjeżdżamy długi podjazd przez Kąkolówke. Kawałek główną i zjeżdżamy do Gwożnicy. Postój przy sklepie, cały czas w dół ale lekko wieje w twarz. Kilometry szybko lecą, z kimś o wiele lepiej się jeździ. Standardowy postój przy nadajniku na Żarnowej, do Strzyżowa trochę urozmaicam sobie ta nudną jazdę po asfalcie:) Przez Czudec docieramy w stronę Niebylca, zjeżdżamy nowym asfaltem. Szosa odbija na Mogielnice a my szutrem jedziemy do Niechobrza. Tu każdy w swoją stronę. Z Boguchwały do Zarzecza fajnie zrobiony chodnik, jedzie się lepiej niż po niektórych asfaltach. Ostatni dziś podjazd, trochę jestem już zmęczony. Najdłuższy wyjazd w tym roku ale jak na 90km to i tak poszło dobrze. Fajny szosowy wyjazd:) W marcu planuje więcej takich długich asfaltowych tras. Jednak mam nadzieję że szybko wszystko wyschnie i będzie można pojeżdzić dobre MTB:)

Sprzęty

Jest i koks:)

lemur89 | 21:50 sobota, 28 lutego 2015 | linkuj tmxs-zwykły chodnik dla pieszych jest do Zarzecza,ale raczej odradzam nim jazdę w Boguchwale napazalem chodnikiem-tam to kwestia życia sam wiesz jak tam jest jadąc 19, policja mnie upomniała.
Wilczek-trzeba nieźle pary aby na takich oponach z klocem dać radę dotrzymać tępa komuś kto jedzie takim lekutkim trekiem i jeszcze do tego na 28".
tmxs
| 21:23 sobota, 28 lutego 2015 | linkuj Ten "koks" ewidentnie potrzebuje skorzystać z domu samopomocy :D.

To zrobili jakąś ścieżkę z Boguchwały do Zarzecza, że nie trzeba jechać po drodze krajowej?
| 17:56 sobota, 28 lutego 2015 | linkuj Dzięki ciężko było ale dałem rade:)
Tobol23
| 16:21 sobota, 28 lutego 2015 | linkuj No znalazł się jednak ktoś, kto wytrzymuje tempo jazdy Tomka :P. Na dodatek na takim dystansie, przy konkretnym przewyższeniu i na emtebe. Szacun :)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa jlrek