Słocina

Wtorek, 11 listopada 2014 · dodano: 11.11.2014 | Komentarze 3

Zbieramy się na Zalesiu. Jest około 10 osób. Szutrowy podjazd i wjeżdzamy do lasu. Okolice bardzo rzadko prze zemnie odwiedzane, jednak warto tutaj czasami zaglądnąć. Jedziemy gdzieś dalej w tamtych rejonach. Zjeżdżamy jeden za drugim, nagle Filip przede mną nie okiełznał roweru i jest w poprzek ścieżki:) Ja nie zdążyłem zareagować i uderzyłem w niego. Obyło się bez większych strat, jedynie jakimś cudem rozciąłem mu oponę jak się zderzyliśmy. Po serwisie po chwili dojeżdzamy do ścianek jakie zrobili chłopaki. Kilka krótkich ale za to bardzo stromych ścieżek. Chwilę tam się pobawiliśmy. Na początku trochę mnie przerażały:) zjechałem pierwsze te najłatwiejsze. Chłopaki na fulach ogarniali bez problemu. Postanowiłem że też zjadę trudniejszą ścianke. Wykonanie idealne nie było:) ale z małym lotem i driftem udało się w całości dotrzeć na dół:) Podjezdzamy na Magdalenkę, dalej Borówki i dla mnie nowy zjazd, prosta droga na której lecieliśmy ponad 50km/h, odcinek do powtórzenia. Zaczynamy podjazd na Borówki, łapię kapcia, szybki serwis i jedziemy dalej. Kawałek szutru został zaasfaltowany, szkoda:( Zjeżdzamy lasem w Borówkach. Ja odbijam do domu. Jadę słabo, nie mój dzień i jeszcze Fox ma spore problemy z wybieraniem wszystkiego ale w tym tygodniu zabieram się za jego serwis.

Za niedługo zima, u mnie sztywny wideł przywracany jest do życia. Zima ma swoje plusy jeżeli chodzi o jazdę i jeszcze brak amortyzacji:)