Plątanina

Niedziela, 12 października 2014 · dodano: 14.10.2014 | Komentarze 3

Na szutrowym zjężdzie z Przylasku okazuje się że dalsza jazda niema zbytnio sensu bo nie sprawdziłem foxa przed wyjazdem i uciekło z niego trochę powietrza, przez co mocno się zapadł. Wróciłem się do domu, napompowałem foxa i jadę raz jeszcze. Nie mam już chęci na dalsza jazdę, kółko na xc i plątanie po okolicy. Spotykm Tomka z Gośką i oprowadzam ich po XC przylasek bo chcieli zobaczyć co tam wykombinowaliśmy. Po powstaniu strony XC Przylasek na Facebooku ludzie zaczęli się interesować trasą:)  Trasa już prawie ukończona. Po głowie chodzi mi nowa pętla w innym miejscu na Przylasku, coś mega trudnego, pionowe zjazdy, uskoki, kamienie bo XC Przylasek jest tylko trudne i ludzie dają radę zjeżdzać:)

| 11:55 sobota, 18 października 2014 | linkuj Na stravie już jest segment, to co jest na zdjęciu to niedokończony fragment. Jak go skończymy to pojawi się co, gdzie, jak. Do miejscówki mam blisko to wystarczy dać znać a przyjadę i oprowadzę:)
wlochaty
| 20:47 środa, 15 października 2014 | linkuj tez musze obadać. Daj jakąś mapkę dokłądnie w ktorym miejscu to się zaczyna. albo segment zrob na całą pętle czy cos :P
Tobol23
| 20:15 środa, 15 października 2014 | linkuj Muszę sprawdzić tę miejscówkę :), pozdrawiam wykonawców.

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa dluja