Rajd Rzeszowski

Piątek, 8 sierpnia 2014 · dodano: 10.08.2014 | Komentarze 0

Grzechem było by nie pojechać na rajd tak blisko mnie. Za miejscówkę wybrałem zjazd z Zimnego działu do Straszydla ( wyżej cmentarza w Straszydlu) Jest tam stroma prosta w dół zakończona serpentynami. Tylko z dojechaniem tam był problem, jedyne prowadzące tam drogi to odcinki os które są zamknięte. Próbuje dotrzeć przez las. Na początku aż się sam dziwie bo ścieżki są przejezdne i nawet fajne, ale do momentu. Takiej jazdy na przełaj chyba nigdy nie miałem, metrowe trawy i wąwóz, jednak w końcu udaje mi się dotrzeć. Pierwszy os fajny, czołówka jedzie naprawdę szybko. Jest kilka ciekawych aut, dwa wrc Skody które pięknie chodzą ( strzelają z uzi:) ), 911 która pokazała że potrafi jeżdzić ( chodż póżniej wypadała z trasy) i Lancia Delta której jestem fanem ( szkoda że nie w wersji wrc) Każdy tam stojący liczył na jedno czyli dzwony, było dwa. C2 było blisko rolowania ale przejechała 15 metrów fosą i z pomocą kibiców wróciła na trasę i civic uderzył w fosę. Chodż liczyłem na więcej. Koniec pierwszego os, jadę do domu i po chwili na drugi os. Teraz już bez błądzenia udaje mi się dojechać. Drugi os bardziej spokojny, padał lekki deszcz i kierowcy jechali ostroźniej.