TDP

Wtorek, 5 sierpnia 2014 · dodano: 06.08.2014 | Komentarze 2

W kilka Trolli jedziemy pooglądać jak goście radzą sobie na Tour de Pologne. Na początku na wiadukt a póżniej koło mostu zamkowego. Zawodnicy już przejechali, ale trasa dalej była zamknięta. Postanawiamy przejechać się trasą. Trochę się ścigamy, wjeżdzamy na metę a ludzie biją nam brawo:) Napotykamy ekipę z Polski i robi z nimi wspólne zdjęcie. Ucieszeni dobrą akcją jedziemy na piwo na rynek. Kawałek wracam z Włochatym. Podjazd przez Serpentynke pokonuje mocniej, gdzieś w połowie łańcuch przeskakuje i uderzam w manetkę kolanem ale jadę dalej. Udaje się uzyskać 3 miejsce (następnym razem muszę pojechać tu po KOMA bo jakiś słaby tu czas mimo że dużo osób tu jeżdzi)  Zjeżdzam koło nadajnika i lewa manetka nie działa. Zagiąłem dźwignie manetki jak uderzyłem w nią kolanem ( kolano nie boli a zgiąć kawałek metalu się udało) Próbuje odgiąć ale udaje się tylko kawałek, trochę ciężko ale udaje się zmieniać biegi. Po kawałku zauważam że zgubiłem licznik, co gorsze nie wiem gdzie. Wracam się na Serpentynke ale nie znajduje go. Chodż to tania Sigma to szkoda go bo mam go ponad 4 lata i przejechane prawie 30tys km.