Enduro

Piątek, 1 sierpnia 2014 · dodano: 01.08.2014 | Komentarze 2

Pojechałem do lasu w Straszydlu na odcinek który niedawno pokazał mi Rafał,  ale w tedy było mokro i nie jechałem pierwszy. A dzisiaj sucho i nikt mnie nie zwalnia, dla mnie jeden z najlepszych zjazdów w okolicy. Mnóstwo korzeni, a jedzie się dość szybko. Zjazd zaczyna się na 6.5km mojej dzisiejszej trasy( dla zorientowanych w  okolice Straszydla to droga naprzeciwko Bani a póżniej w lewo, nie na stadninę) Przy okazji sprawdzałem przedni hamulce. Niedawno temu wymieniłem klocki, pierwsze kilka dni hamulce jak kosy. Jednak ostatnio tylko mnie spowalniały. Wymieniłem tarcze Shimano na Avida którą akurat miałem. Na początku musiał się dotrzeć ale już pod koniec byłem zadowolony z hamowania zobaczymy jak to będzie działać. Tarcza Shimano jest do klocków żywicznych a Avida do metalicznych, ja mam klocki półmetaliczne. Jestem ciekawy czy jednak będzie różnica.

Już na dniach kolejna edycja pucharu świata w DH. Ciężko obstawić kto wygra, na pewno będzie ostra walka.  Po przejeżdzie widać że trasa jest szybka z jednym większym segmentem technicznym.  Fajnie gość komentuje:)