Dobra jazda

Sobota, 26 lipca 2014 · dodano: 26.07.2014 | Komentarze 0

O okolicach Żarnowej już dawno myślałem, a ostatnio tam byłem nie na rowerze to nabrałem takiego apetytu na te rejony że musiałem tam pojechać. Do Strzyżowa znanymi drogami w terenie. W Żarnowej kawałek wzdłuż Wisłoka i odbijam w nieznane. Kawałek lasu, potem szutry. Jestem w szoku, bardzo fajna okolica, lasy, domki letniskowe. Końcom się domy, dalej już przez las i polne drogi. Dojezdzam do Stadniny. Tu już znane tereny. Kieruje się w stronę Niebylca, na końcu odbijam wcześniej w lewo aby ominąć asfalt. Droga fajna tylko że trafiłem na wycinkę. Dojeżdzam do hotelu, krótki podjazd przez głowną i jestem na górze. Jakoś asfaltem nie chce mi się jechać to odbijam w prawo. Znowu zaskoczenie, fajne szutry i polne drogi. Tak dojeżdzam do Konieczkowej. I wiem że czeka mnie teraz stromy podjazd, szukam czegoś innego ale dojezdzam pod domy. No nic muszę podjechać Blizianke:) czyli 4km pod górkę po asfalcie w słońcu. Na zimnym dziale postój pod sklepem w celu czegoś zjedzenia i wypicia. Dalej Starszydle i stromy zjazd po korzeniach, chwilkę miałem stracha jak koła zaczeły podjeżdzać na mokrym.
Okolice Żarnowej i Niebylca bardzo mi się spodobały, jest tam mnóstwo dróg do odkrycia. Nie raz odwiedzę te rejony:)